Renginių organizavimo paslaugosPlanuodami ryšių su visuomene priemones, komunikacijos specialistai dažnai numato ir renginius bei įvykius. Tokie įvykiai kaip svarbių datų minėjimai, herojiški poelgiai, parašų rinkimo akcijos ir kt. sulaukia žiniasklaidos dėmesio. Įvykiais laikomos ir įmonę ištinkančios krizės, kurioms įveikti įmonė pasitelkia įvairias komunikacijos priemones, pavyzdžiui, pranešimus spaudai.

Šventės ir įvykiai

Komunikacijos tikslais gali būti rengiamos įvairios šventės – kalendorinės, susijusios su svarbia įmonei data, pavyzdžiui, jos veiklos pradžia, profesinių švenčių minėjimai. Pasitelkus komunikaciją šventės tampa įvykiais, apie kuriuos kalbama. Todėl apie šventę tikslinėms auditorijoms skleidžiama informacija, platinama reklaminė medžiaga, organizuojamos reklamos kampanijos.

Pristatymai

Pristatyti įmonę visuomenei ar atskiroms jos grupėms padeda pristatymai. Tokiu būdu galima ne tik informuoti apie įmonės veiklą bei naujoves, bet tiesiog priminti apie tai.  Įmonės ar produktų pristatymai gali vykti ir įmonės renginių metu arba atvykus svečiams. Šis renginys neturėtų trukti ilgai, todėl reikėtų paruošti reikalingiausią informaciją ir palikti daugiau laiko atsakymams į klausimus.

Parodos ir mugės

Įmonės rinkodaros siekiams naudingos parodos ir mugės, kurių metu galima pristatyti įmonės prekes ir paslaugas, supažindinti tikslinę auditoriją su įmonės naujovėmis. Parodos ir mugės padeda užmegzti naujus kontaktus ir palaikyti jau užsimezgusius ryšius. Šių renginių metu išplatinti pavyzdžiai, bukletai, katalogai – puikus priminimas įmonės klientams.

Spaudos konferencijos

Ryšių su žiniasklaida veikloje dažnai taikoma priemonė – spaudos konferencijos. Jos organizuojamos tuomet, kai norima pranešti svarbią žinią arba pristatyti naujieną. Šiam renginiui ruošiamasi iš anksto, kad žiniasklaidos atstovai galėtų susiplanuoti savo laiką. Likus savaitei iki spaudos konferencijos yra rašomas pranešimas spaudai. Dieną prieš spaudos konferenciją trumpai primenama apie šį renginį.

Konferencijai sudaroma programa, parengiami pranešimai, dalomoji medžiaga, produktų demonstravimai, vaizdiniai pristatymai, parenkama vieta, dažnai numatomos vaišės. Organizatoriai turi pasirūpinti ir geru spaudos konferencijos vedėju, technika bei aptarnavimu. Organizuojama spaudos konferencija atkreips dėmesį, jeigu jos tema bus aktuali bei intriguojanti. Žurnalistus patrauks joje dalyvaujančios įdomios asmenybės. Spaudos konferencija neturėtų trukti ilgiau kaip valandą.

Taigi, renginių organizavimas – svarbi įmonės komunikacijos priemonė.

Neturite specialisto, suorganizuosiančio spaudos konferenciją ar kitą renginį, kreipkitės į mus:

  • suorganizuosime seminarą, spaudos ar kitokią konferenciją,
  • įmonės ar produkto pristatymą, šventę,
  • parengsime įmonės reprezentavimą parodoje ar mugėje.

Suteiksime visas paslaugas renginiui:

  • parengsime renginio scenarijų,
  • parinksime vietą ir laiką,
  • pasirūpinsime renginio vedėju, technika, vaišėmis ir kitomis paslaugomis,
  • suderinsime pranešėjų pasisakymus,
  • parengsime renginio pristatymą,
  • sudarysime kviečiamų žurnalistų sąrašą,
  • parengsime ir išsiųsime kvietimus,
  • paskambinsime žurnalistams,
  • paruošime dalomąją medžiagą,
  • parašysime ir išplatinsime pranešimą spaudai.

Jūsų skambučių ir laiškų laukiame:

tel. 8 – 653 30003
el. paštu: info[@]komunikacijaverslui.lt
 
Parašykite apie renginio pobūdį bei dalyvių skaičių, išvardinkite reikiamas paslaugas, pageidavimus ir 

mes atsiųsime  SPECIALIAI JUMS PRITAIKYTĄ KOMERCINĮ PASIŪLYMĄ

 

Turinys nekopijuojamas