Reklamos kampanijos efektyvumą daug lemia kūrybinė koncepcija – bendra idėja, įkūnyta tos kampanijos reklaminėse žinutėse. Žinutėje reikia pateikti svarbiausią informaciją, kurią įmonė nori perduoti auditorijai. Svarbus žinutės sukeliamas įspūdis kiekvienam auditorijos dalyviui. Jei šis įspūdis blogas, nesulauksime tinkamos reakcijos į pagrindinę pateiktos informacijos mintį.
Dideliame šiuolaikiniame reklaminiame triukšme nuobodžios reklamos žinutės neveikia. Todėl svarbiausia– kūrybinis požiūris. Patraukliai ir veiksmingai reklamai sukurti reikia įtaigaus teksto.
Kaip kuriamas reklamos tekstas
Svarbiausi klausimai, į kuriuos reikia atsakyti kuriant reklamos tekstą, ką turime pasakyti ir kaip tai norime pasakyti.
Kas yra kūrybiška reklama?
Kad reklama pateiktų reikiamą žinutę reikiamam žmogui reikiamu metu, ji turi būti:
- aktuali (idėjos turi būti svarbios auditorijai),
- originali (turi atrodyti, kad tokia idėja dar niekam nebuvo kilusi),
- įtaigi (poveikiui turi įtakos intriguojanti idėja, kuri auditorijai yra nauja).
Reklamos tekstas kuriamas šiais etapais:
- idėjų generavimas,
- idėjų įvertinimas ir atranka,
- reklamos teksto kūrimas,
- socialinės atsakomybės kontrolė.
Norėdami atsakyti, ko reikia gerai žinutei, galime pasikliauti plačiai taikomu AIDA modeliu:
Attention (pritraukti dėmesį). Tai padaro kūrybingas reklamos tekstas.
Interest (sudominti) – patraukus dėmesį reikia sudominti produktu.
Desire (sužadinti troškimą) – sukurti motyvą pirkti produktą (tai gali būti, pvz. statuso troškimas – sportinis automobilis).
Action (paskatinti veikti) – pastūmėti pirkti.
Jei norime, kad reklama atneštų geresnių rezultatų, reikia naudoti paprastą principą – paprastai ir dažnai (Keep it simple and say it often) – KIS principas. Reklamos, kurios veikia, yra paprastos. Retas kas turi laiko skaityti tūkstančius žodžių. Žmogus tokioje dinaminėje visuomenėje tespėja permesti akimis antraštes ir, jei susidomi, galbūt skirs keletą minučių perskaityti trumpą tekstą.
Koks turi būti reklamos tekstas?
Reklamos testas turi atitikti tam tikrus reikalavimus.
- Teksto pateikimo būdas turi atitikti žmonių emocijas ir žinių lygį.
- Tekstas turi būti pateikiamas taip, kad žmogus patikėtų siūlomos prekės ar paslaugos pranašumu.
- Teksto formuluotės turi peržengti žinojimo ribas, nes priešingu atveju jos bus suvokiamos kaip banalios. Be to, jos neturi būti abstrakčios ir netinkamos praktiškai.
Reklamos teksto specifika priklauso nuo prekės gyvavimo ciklo: augimo, brandos, smukimo. Daugiausia reklamos pastangų reikia naujai prekei patekti į rinką. Reikia aprėpti visus potencialaus pirkėjo parengimo etapus – nuo informavimo iki įtikinimo pirkti.
Mūsų sukurtas reklamos tekstas:
- Pagal tikslinės auditorijos stilių, pomėgius, įpročius.
- Pagal tai, kas aktualu atitinkamai visuomenės grupei.
- Informacija vartotojo kalba.
- Reikiama informacija aktualiu momentu.
- Kūrybiškai pateiktas komercinis pasiūlymas, kurio sunku atsisakyti.
Reklaminis šūkis
Tai kitas svarbus reklamos instrumentas. Jis įtaigiai akcentuoja įmonės ar produkto išskirtinumą, atkreipia tikslinės auditorijos dėmesį ir sukuria palankų kompanijos ar produkto įvaizdį. Plačiau apie reklaminius šūkius.
Jūsų skambučių ir laiškų laukiame:
tel. 8 – 653 30003 el. paštu: info[@]komunikacijaverslui.ltGAUKITE SPECIALIAI JUMS PRITAIKYTĄ PASLAUGŲ PASIŪLYMĄ